آخرین اخبار
خبرگزاری نبض وطن

کلید توانمندسازی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر است

کلید توانمندسازی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر است. به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا ملک پور اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، فعالیت مراکز فنی حرفه‌ای در حوزه معلولان به‌شمار می‌آید چراکه حفظ کرامت انسانی، توانمندسازی، استعدادیابی، استعدادیابی مهارتی و آماده سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی برای سازمان فنی و حرفه‌ای از […]

اشتراک گذاری
13 تیر 1403
121 بازدید
نویسنده : ملک پور
منبع : http://www.nabzevatan.ir
کد مطلب : 479

کلید توانمندسازی معلولان با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای میسر است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علیرضا ملک پور اظهار کرد:

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، فعالیت مراکز فنی حرفه‌ای در حوزه معلولان به‌شمار می‌آید چراکه حفظ کرامت انسانی، توانمندسازی، استعدادیابی، استعدادیابی مهارتی و آماده سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی برای سازمان فنی و حرفه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کلید توانمندسازی و توانبخشی شغلی و حرفه‌ای معلولان است، افزود: آموزش برای افراد دارای معلولیت باید با ویژگی خاصی همراه باشد تا این افراد پس از فرا گرفتن آموزش‌های لازم به جامعه بازگردند و دغدغه مشخصی که برای فرد معلول تحت عنوان شغل وجود دارد مرتفع شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: با شناسایی توانایی، پتانسیل و ظرفیت افراد دارای معلولیت رشته‌های مناسب در نظر گرفته شده است و به این افراد آموزش های فنی و مهارتی ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی که با اداره بهزیستی وجود دارد. در نتیجه هم افزایی بین دستگاهی برای ارائه آموزش های مهارتی ویژه معلولان برای ما نیز بسیار مهم تلقی می شود. ما امیدواریم در این مسیر نیز در حد توان خود اثرگذار عمل کنیم.

 

شد

اخبار و بیوگرافی علیرضا ملک پور

ملک پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *