آخرین اخبار
خبرگزاری ایمنا

آینده شغلی با مهارت آموزی میسر است

آینده شغلی و ضامن آینده شغلی حرفه‌ای نسل جوان با مهارت آموزی امکان پذیر می باشد. به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ملک‌پور امروز  ششم اسفندماه در همایش آموزشی اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران شهرستان لنجان که در سالن سینما فرهنگ فولادشهر برگزار شد، با دعوت از استادکاران حرفه‌ای که آمادگی ارائه آموزش به علاقه‌مندان شغل آرایشگری را […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1403
208 بازدید
نویسنده : ملک پور
منبع : www.imna.ir
کد مطلب : 356

آینده شغلی و ضامن آینده شغلی حرفه‌ای نسل جوان با مهارت آموزی امکان پذیر می باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ملک‌پور امروز  ششم اسفندماه در همایش آموزشی اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران شهرستان لنجان که در سالن سینما فرهنگ فولادشهر برگزار شد، با دعوت از استادکاران حرفه‌ای که آمادگی ارائه آموزش به علاقه‌مندان شغل آرایشگری را دارند، اظهار کرد:

آرایشگران حرفه‌ای که در شهرستان لنجان و بخش فولادشهر مشغول هستید می‌توانند، زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای اقدام به تأسیس آموزشگاه کرده تا آرایشگرانی را تربیت کنند که در رشته‌های آرایشی و زیبایی مهارت و تسلط لازم را داشته باشند.

وی افزود: فراگرفتن آموزش‌های تخصصی زیر نظر مربیانی که مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان در ارتباط هستند سبب خواهد شد این افراد بتوانند در زمان فعالیت خود درخواست‌های مشتریان را مطابق با جدیدترین روش‌های روز دنیا انجام دهند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان تصریح کرد: با تدابیر مد نظر شده آرایشگران حرفه‌ای که آمادگی همکاری با مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان را دارا می باشند با طی مراحل مورد نیاز برای آموزش می‌توانند مجوز آموزشگاه خود را طی مدت یک تا سه هفته دریافت نمایند.

ملک پور ادامه داد: اجرای نهضت مهارت آموزی را یکی از اولویت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان می باشد. با تحولات روز افزون تکنولوژی، گسترش و ترویج آموزش‌های مهارتی بیش از پیش در مشاغلی همچون آرایشگران و پیرایشگران احساس می‌شود. با این توجه در کنار فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تسهیل در صدور مجوز برگزاری ورک‌شاپ از اهداف این مرکز می باشد.

او اضافه کرد: مهارت آموزی ضامن آینده شغلی و حرفه‌ای نسل جوان می باشد. با توجه به افزایش روز افزون تعداد اشخاص جویای کار ، اهمیت مهارت‌آموزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیش از پیش احساس می‌شود.

او گفت: آشنایی افراد با محیط واقعی کسب و کار در ورود به بازار کار و کاهش بیکاری در شهرستان لنجان بسیار مؤثر بوده است. مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان لنجان با تعاملات با اتاق اصناف این شهرستان در راستای تحقق این مهم می باشد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: کارآموزی در محیط کار واقعی یکی از روش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای است. با سپری نمودن این مهارت، شایستگی‌های مورد نیاز از استادکار به مهارت‌آموز هم‌زمان منتقل می‌شود. می‌توان گفت توانمندسازی و بروز رسانی سطح مهارت نیروهای جویای کار از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

اخبار

ملک پور

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *