آخرین اخبار
https://amalekpour.ir/wp-content/uploads/2024/04/پیشرفت‌های-نظامی-ایران-820x620.jpg

پیشرفت‌های نظامی ایران مورد تمجید فرمانده کل قوا قرار گرفت | علیرضا ملک پور | ریاست فنی و حرفه ای شهرستان لنجان | ملک پور

دانلود
اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1403
157 بازدید
کد مطلب : 362

پیشرفت‌های نظامی ایران مورد تمجید فرمانده کل قوا قرار گرفت. همچنین فرمانده معظم کل قوا این پیشرفت‌های تسلیحاتی را نمونه‌ای از تبدیل تحریم‌ها به فرصت خواندند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ هزاران نفر از کارگران صبح چهارشنبه، ۵ اردیبهشت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

فرمانده معظم کل قوا در این دیدار، پیشرفت‌های تسلیحاتی را نمونه‌ای از تبدیل تحریم‌ها به فرصت خواندند و افزودند:

این پیشرفت‌های نظامی ایران، همه دشمنان را متعجب کرد که ایران اسلامی چگونه توانسته است در شرایط تحریم این تعداد سلاح پیشرفته را تولید کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ان‌شاءالله بیشتر و بهتر و پیشرفته‌تر از این سلاح‌ها نیز تولید خواهد شد. البته پیشرفت‌ها منحصر به تسلیحات هم نیست و در بخش‌های مختلف پزشکی و بعضی بخش‌های صنعتی و مهندسی، ایران جزو پیشتازان و برجستگان جهانی است. این نکته وجود دارد که در بعضی بخش‌ها هم عقب هستیم که در صورت همت و تلاش، در آن‌ها هم پیشرفت خواهیم کرد.

حمله ایران به اسرائیل که توسط مقامات نظام جمهوری اسلامی ایران با عنوان عملیات وعده صادق نام‌گذاری شده است. این حمله موشکی-پهپادی در نیمه‌شب ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل و بلندی‌های جولان انجام شد.

این حمله با به‌کارگیری پهپادهای انتحاری، موشک کروز و موشک‌های بالستیک انجام شد. نیروهای دفاعی اسرائیل اعلام کردند که در طول عملیات سپر آهنین ۹۹٪ پرتابه‌های ایرانی رهگیری و منهدم شده‌اند. تعدادی از شخصیت‌ها و تحلیلگران نیز آن را یک حملهٔ شکست‌خورده نامیدند. این حملات اولین رویارویی مستقیم نظامی بین دو کشور از آغاز جنگ نیابتی ایران و اسرائیل بود.

این حمله بزرگ‌ترین حمله پهپادی در تاریخ و دومین بار پس از حمله‌های موشکی عراق به اسرائیل بود که اسرائیل مستقیماً توسط ارتش یک کشور دیگر مورد حمله قرار می‌گرفت. حملات ایران، انتقاد سازمان ملل، چندین رهبر جهان و تحلیلگران سیاسی را برانگیخت که هشدار داده‌اند ممکن است اقدام ایران تبدیل به یک جنگ منطقه‌ای تمام‌عیار شود.

فرمانده کل قوا گفت: به‌ لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.  موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

اخبار

ملک پور

 

 

 

 

گالری پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *